Ons kantoor

Historie

Pay-Check heeft sinds haar oprichting in 2008 een reputatie opgebouwd als een van de meest deskundige loonservicebureaus van Nederland. Het bouwen aan een goede reputatie is, zoals u weet, iets van de lange termijn. Wij zijn er dan ook trots op en bijzonder verheugd over, dat wij met het merendeel van onze relaties een samenwerking hebben die jaren teruggaat.
Sinds onze start binnen het vakgebied hanteren wij het uitgangspunt dat iedere vraag een antwoord heeft. Deze laagdrempelige houding, gecombineerd met onze kennis en ervaring, heeft ertoe geleid dat onze relaties ervaren dat er geen barrières zijn die het zakelijke contact negatief beïnvloeden. Mochten we een keer het antwoord niet direct paraat hebben, dan zoeken we het voor u uit en bellen we u terug. Ons streven om u te ondersteunen bij uw bedrijfsvoering is de afgelopen jaren onveranderd gebleven: we helpen u om in control te komen van een belangrijk onderdeel van uw bedrijfsvoering, waardoor u meer tijd een aandacht kunt geven aan andere aspecten van die bedrijfsvoering. Want de tijd en aandacht die u moet besteden aan het opzetten en onderhouden van een correcte salarisadministratie, gaat ten koste van de tijd en aandacht die u ook moet besteden aan andere bedrijfsmatige activiteiten.