Voor MKB ondernemers

Bent u MKB ondernemer, dan kent u de veelheid van activiteiten waar u dagelijks mee te maken heeft. Allen gericht op het verbeteren van uw omzet, uw winstgevendheid en op de continuïteit van uw onderneming. Zodat niet alleen uw eigen inkomsten, maar ook die van uw werknemers gegarandeerd blijven. Op al die bedrijfsactiviteiten heeft u uw focus nodig. U vergoot uw eigen focus, als u Pay-Check inschakelt om uw salarisadministratie te verzorgen. Niet alleen het verzorgen van de loonstroken, ook de loonmutaties, de loonaangiftes en de jaaropgaven zijn bij Pay-Check in uiterst professionele handen. Pay-Check houdt rekening met eventuele wijzigingen in cao’s en in het belastingrecht. Voor u een duidelijke zorg minder als Pay-Check uw salarisadministratie beheert zoals het hoort.

Wat wij van u nodig hebben om u salarisadministratie te kunnen beheren is niet eens zo heel veel: als u ons voorziet van alle bedrijfs- en medewerkersgegevens kunnen we dit traject al inrichten. Uiteraard verifiëren we onderwerpen waarover we vragen hebben om tot een sluitend geheel te komen.

Er is dus sprake van persoonlijk contact, persoonlijke benadering. Op deze manier leren we u en uw bedrijf kennen, en koppelen we die wetenschap aan onze eigen vakinhoudelijke kennis. Zodoende zijn wij altijd op de hoogte van wat er voor u en uw bedrijf relevant is. Waardoor u, en uw werknemers, niet voor verrassingen komen te staan.

Meer weten wat Pay-Check aan uw bedrijfsvoering toevoegt? Vul het contactformulier in of neem telefonisch (030 634 634 0) contact met ons op.